برای استقرار موفق نرم افزار crm در سازمان پارامترهای موثری دخیل می باشند ، یکی از مهم ترین آنها شناخت درست نیاز هر سازمان می باشد.

مشاوره در فاز شناخت و سپس در اجرای برنامه می تواند نگاه کامل تر و درست تری از نیازهای سازمان به ما داده و چالش های پیش روی اجرا را شناسایی کند.

در این راستا شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع با شرکت ها و مجموعه های مختلفی که از یک طرف دارای صلاحیت فنی بوده (سوابق کاری موفقی داشته اند) و از طرف دیگر

با ساختارهای موجود در ایده پرداز طلوع آشنا هستند ، توافق نامه همکاری دارد، که نتیجه این همکاری ارائه خدمات بهتر به مشتریان خواهد بود.

لیست این شرکت ها به شرح ذیل می باشد:

.

1. گروه حاتم طهرانی

باتوجه به شرایط فعلی بازار، اگر همین مشتری فعلی خود را حفظ نکنید و برنامه ای برای وفاداری مشتری نداشته باشید و تنها به فکر جذب مشتری جدید باشید حتما از بازار حذف می شوید!

گروه حاتم طهرانی به عنوان مرجع تخصصی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری ، علاوه بر آموزش CRM ، به مدیران و کارآفرینان ایرانی در انتخاب بهترین نرم افزار CRM ، استقرار CRM ، پیاده سازی استانداردهای سری 10000 همچون ایزو 10002 و ایزو 10004 ، افزایش فروش ، افزایش مشتری ، مشاوره ارائه می کند.

یکی از بخش های پرطرفدار وب سایت حاتم طهرانی ، رادیو مشتری است که در این بخش با متخصصین و مدیران کسب و کار گفتگو های جذابی بصورت پادکست در سایت درج شده است که پیشنهاد میکنیم این بخش را از دست ندهید.

برای مشاهده دوره آموزشی رایگان crm و یا شرکت در تست رایگان مدیریت ارتباط با مشتری حتما سری به سایت گروه حاتم طهرانی بزنید.

2. حسابداری پرتو اروین پویان

شرکت حسابداری پرتو اروین پویان تحت عنوان مؤسسه حسابداری پویان در آبان ماه 1383 فعالیت خود را آغاز و در سال 1387 بعنوان شرکت حسابداری پرتو اروین پویان تغییر نام نمود. این شرکت افتخار یک دهه فعالیت حرفه ای در زمینه امور مالی و مالیاتی و مشاوره و حسابداری خود را در تمام زمینه های صنعتی، بازرگانی ، خدماتی و پیمانکاری دارد.

شرکت حسابداری پرتو اروین پویان بـا تـجربه دیرینه در زمینه مـالی و حسـابـداری، خدمات حسابداری خود را به شرح ذیل اعلام می دارد:

  • 17 سال سابقه کار خدمات مالیاتی شرکتها
  • 17 سال سابقه کار بعنوان مشاور و مدیریت مالی شرکتها
  • 17 سال سابقه کار بعنوان خدمات حسابداری
  • تأمین نرم افزار حسابداری
  • ارائه خدمات سخت افزار، خدمات شبکه و سرور اختصاصی جهت نرم افزار حسابداری